reklama

Skončilo mi skúškové alebo moje prvé video o Ficovi!

Kŕče, tak by sa dal definovať môj (duševný aj fyzický) stav, keď som otváral študentský systém AiS, aby som zistil výsledok svojej posledkej skúšky. Avšak pekne poporiadku, ak sa ma niekto z tých niekoľkých ľudí, ktorí pred pol rokom navštivili môj profil, opýta: "Čo si robil, keď si neblogoval?" (posledný blog 10. 5. 2013) Budem mu musieť povedať pravdu: "Nerobil som nič. (užitočné)". Vystriedal niekoľko zamestnaní (konkrétne 3), študujem stále Ekonomickú v Bratislave (konkrétne NHF), stále mám tú istú frajerku (konkrétne stále rovnako úžasnú). Vlastne za ten polrok sa nezmenilo nič! Až sa ma včera priateľka, stále rovnako úžasná, spýtala otázku, ktorú som dlho nepočul: "Kedy napíšeš ďalší blog?" Veď pre mňa bola doba posledného polroka taká dlhá, že som sa sám seba spýtal: "Ja som niekedy písal blog?" A keď ma opustilo, časovým faktorom spôsobené, zatmenie mozgu, nuž začal som vám ja rozmýšľať: "Jano, však to nebolo až tak zlé. Áno, boli tam chyby, aj gramatické, ale veď ľudia sa chytali. Síce z tých 600 celkových pozretí, za dva články, bolo 200 tvojich, ale kto povedal, že to nemôže byť lepšie?" A tak sme prišli...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

...až sem:

Po zhruba pol roku som sa teda opäť odhodlal dať svoje pocity na blog a sľubujem, že to nebude teraz len o chrípke, ktorá má momentálne mučí.

No, otváral som včera ten AiS, aby som teda zistil ako som dopadol z predmetu: Hospodárska politika (anglický jazyk). Keď som to uvidel, nemohol som uveriť. Nešlo ani tak o to, že by som si nebol istý svojím výkonom, ale skôr o spôsob akým učitelia na EUBA hodnotia skúšky. (Raz možno aj o tom)

Výsledok z poslednej skúšky: D, čo sa rovná asi tak 2 mínus ---> "A je to! Mám po skúškovom."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hneď ako som sa ráno zobudil a už konečne veril, že to mám, začal som rozmýšľať nad otázkou svojej priateľky. "No čo Jano napíšeš?"..."Nie, urobím video! Veď, keď návrat - tak vo veľkom"

Začal som hľadať cez google, do riadku som napísal: "The best video editor" Mal som minimálne skúsenosti s tvorbou videa, keď tak len s jeho editovaním. Myslel som, že ak sa niečo považuje za najlepšie, spraví to všetko za mňa. Opak bol pravdou! A ja po otvorení toho programu som nevedel, kde ani len začať.

Potom ma osvietilo, že predsa mám skúsenosti s tvorbou videa. Raz som pre priateľku urobil také romantické video, ktoré bolo tak zlé, že jediné čo ho zachraňovalo bol námet. Použil som pri ňom obyčajný Windows MovieMaker. Nemusíte sa pýtať, kde viedli moje ďalšie kroky a musím povedať, že nič lepšie ma nemohlo napadnúť. Za pár desiatok minút som mal video hotové, tak ako som chcel, s hudbou akú som chcel, s popisom aký som chcel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Posledná vec pred tým než vás pošlem si video pozrieť:

Nemusel som dlho rozmýšľať nad otázkami: "O kom a o čom?" Pre ľudí mne blízkych nie je žiadnym tajomstvom, že nemám rád súčasný politický systém, SMER a toho Fica úplne. Rozhodol som sa tak, že takéto video nebude mojim posledným a vytvoril som seriál: "Prečo nevoliť R. Fica?", ktorého prvú časť si budete môcť pozrieť, hneď po tom ako mi kliknete na karmu. :)

Budem sa snažiť, min. každý týždeň, vytvoriť video, v ktorom uvediem jeden dôvod, prečo nevoliť R. Fica.

Celý polrok bol každý krok vlády pre mňa len ďalším kopancom do zadku, aby som niečo takéto spravil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže predsa len sa jedna vec zmenila za ten polrok, mám toho dosť. 

Odkaz na video: http://youtu.be/k7vFlDdcPxY

Ján pozdravuje!

Ján Kamenický

Ján Kamenický

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladík, ktorý sa nebojí byť aktívny. Zoznam autorových rubrík:  Politika mojimi očamiSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu