reklama

Nie je aktivista ako aktivista.

Cez 1000 ľudí si pozrelo článok, ktorým som sa opäť "vrátil do hry". Som naozaj veľmi rád a ďakujem vám. Mohli by ste si zvyknúť na to, že každú sobotu do volieb to nebude len o tom, že sem capnem video k seriálu "Prečo nevoliť R. Fica?". Napíšem k tomu aj nejaký ten príbeh, napr. čo sa mi stalo cez týždeň. Samozrejme, ak sa nestane to, že niekto bude ohrozovať stoličkou čestných poslancov NRSR a ako tento fakt zaručil mojej polovičke B-čko zo skúšky z predmetu "Správne právo". Táto situácia si vyžiadala extra článok! Tak ho máte...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
"Aktivistka"
"Aktivistka" (zdroj: Wbn.sk)

...tu:

Pamätáte na to, ako som písal minulý týždeň, že som sa neskutočne bál výsledku z poslednej skúšky? Tak presne to sa stalo mojej priateľke tento týždeň. Dnes (piatok 14.2.) mala poslednú skúšku na PF UK zo správneho práva (ústna skúška) a mala na ňu posledný pokus. Určite som vám spomínal, že ako hodnotia učitelia na vysokých školách, raz o tom napíšem, to stále platí!

No naspäť k veci! Ešte včera zhruba v hodinách, keď som ja priateľke asi 1657-krát hovoril, že to zajtra zvládne a nech sa nebojí, sa odohrala znepokojujúca situácia, kedy istá občianska "aktivistka" (Prečo som to dal do úvodzoviek sa dozviete pokračovaním v čítaní) pokúsila zhodiť stoličku na poslancov z balkónu rokovacej sály NRSR. Ako však táto situácia mohla ovplyvniť skúšku mojej priateľky?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja priateľka študuje, ako som už spomínal, na Právnickej fakulte Univerzite Komenského, kde si svoju úlohu v podobe vysokoškolského učiteľa plní aj poslanec za SMER-SD. Ten určite ani nevie, že dnes spravil jednu (jedinú) užitočnú vec, a to keď prišiel navštíviť svojho kolegu, ktorý mal skúšať moju priateľku. Prišiel totižto práve v momente, keď moja priateľka mala u neho skúšku a odpovedala.

Pri skúške si väčšinou vždy ťaháte dve otázky, aby ste dostali skúšku musíte zodpovedať obe otázky na min. 60%. Prvú zvládla bravúrne, rovnako aj druhú. Pri tej druhej sa však trošku zastavili a skúšajúci začal mojej priateľke klásť komplikované otázky z praxe, ktoré ju zneistili. V tom prišla záchrana a ja na poslanca SMERu nežiarlim, že to bol on. Práve naopak mu ďakujem!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vtrhol do kabinetu zhruba rýchlosťou Hlinovho úderu v parlamente a začal rozprávať historku o tom ako skoro na poslanca Bugára padla stolička. Pri tejto etude napodobnil hlas poslanca Bugára, s výrazným maďarským akcentom, tak dokonalo, že skúšajúci až zabudol, že momentálne skúša a pustil sa do huronského smiechu.

Samozrejme, keď sa dosmiali a skúška mojej priateľky pokračovala, už z ťažka sa dokázal skúšajúci napojiť a požiadal moju priateľku, nech mu opäť zodpovie druhú otázku. Ona sa nezlakla a povedala: "Veď toto bola druhá." Skúšajúci úplne zabudol na svoje komplikované praktické otázky a po malom váhaní priateľke uštedril B-čko. Čo je podľa výsledkov ostatných študentov zo správneho práva z tohto semestra vysoký nadpriemer!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prečo som však použil slovo aktivistka v úvodzovkách?

Viete, je naozaj uctyhodné, že niekto sa naozaj zaujíma a bojuje za to, aby sme sa v tejto krajine mali lepšie. Naozaj cením každého jedného, ktorý pozerá live na internete alebo je live priamo v rokovacej sále a nesedí zo založenými rukami, ale je tu jedno veľké ale:

Aj ten aktivizmus musíte robiť premyslene, nejednať emocionálne a skratovo. Môžte skôr ublížiť ako pomôcť. Keby včera tá stolička padne niekomu na hlavu, okrem zbytočných zranených by R. Fico zvolal tlačovku, kde by presvedčivo uviedol, že aktivistka bola napojená na, čo ja viem, napr. Kisku. Ten človek nemá v sebe štipku charakteru, veď dokáže "zarobiť" na niekoho smrti. (viď nedávny prevoz pozostatkov našich vojakov z Afganistanu)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aktivizmus je pôvodom latinské slovo a znamená činný. Preto prosím vás všetkých, ktorí sa neviete na to už pozerať, buďte činný, ale s rozumom.

Ján pozdravuje!

*zajtra druhé video zo seriálu: "Prečo nevoliť R. Fica?"

Ján Kamenický

Ján Kamenický

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladík, ktorý sa nebojí byť aktívny. Zoznam autorových rubrík:  Politika mojimi očamiSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu