reklama

Prax ma vždy naučila viac ako teória alebo začínam písať blog.

Pekne poporiadku. V prvom rade, na základe výchovy, by som sa rád predstavil. Moje meno je Ján Kamenický, mám 20 rokov, som študentom Národohospodárskej fakulty EU v Bratislave. Dôvod, prečo som sa rozhodol písať blog?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vlastne bolo ich niekoľko a každý ďalší ma nútil začať. Sranda bola, že hneď na začiatku, pri registrácií, som sa stretol s odporúčaním od profesionálov, na slovo vzatých, BLOG.SME. Znelo asi takto: "Píšte o sebe, o živote, skúsenostiach, zážitkoch, denno-denných situáciach. Vyhnite sa blogom polickým, hodnotiacim súčasnú spoločnosť, takých odborníkov je veľa." A teraz Jano, čo?

Nakoniec, po pohári vína, možno dvoch (opitá hlava predsa nikdy nevymyslí nič zlé). Som sa rozhodol: vybreriem si zlatú strednú cestu!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Budem písať aj o politike/spoločnosti, o mojich pocitoch, víziách, budem šokovať, žiadať si od ľudí názor alebo akýsi feedback, či už pozitívny alebo negatívny! Avšak budem pravidelne informovať aj o veciach z môjho okolia, o ľuďoch, ktorí ma inšpirovali...tak, ako mi to odporúčali, hore spomínaní, profesionáli.

A tak mi držte palce, sledujte, komentujte a nezabúdajte, že:

Deklarácia práv človeka a občana z roku 1789: Článok IV.

„Slobodná výmena myšlienok a názorov je jedným z najcennejších práv človeka: každý

občan môže preto slobodne hovoriť, písať, tlačiť, tým nie je dotknutá jeho zodpovednosť

za zneužitie tejto slobody v prípadoch stanovených zákonom.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Ján pozdravuje!

*Ešte na záver: Chcel by som sa poďakovať všetkým, ktorí mi pomohli svojím názorom, skôr než som sa pustil do tohto šialenstva.

Ján Kamenický

Ján Kamenický

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladík, ktorý sa nebojí byť aktívny. Zoznam autorových rubrík:  Politika mojimi očamiSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu